partylite

Hej hej!!!
Nu va det väldigt länge sen jag skrev jag har haft en hel del att göra så jag
har varit lite för upptagen att skriva lite då och då :) ledsen för de :( men nu ska jag försöka
skriva lite kortfattat :) jag har haft min starvisning och nu e jag konsult så de e jätte kul :)
har också haft min egna visning hemma hos mig den gick sisådär för jag va jätte nervös och sen kom de
bara 2 personer men de gick bra ändå och självklart kom ju min rekryterare Elisabeth så de va jätte kul :)
och sen ska jag på en visning i dag också hemma hos min kompis Lena-marias mamma som fyller år i dag
så ett stort grattis till henne :) så de ska bli kul men jag e jätte nervös idag men jag hoppas att det lugnar sig :) och idag e alexander äntligen på dagis det tycker han e kul :) och sen har jag inte gjort så mycket mer
så nu e det dags att kolla på Prinsessan estelles DOP jag tycker att det är så mysigt kan inte låta bli att titta
jag vet att jag e knäpp men jag följde ju deras bröllop också så jag bara älskar att titta på sådant :) kan inte förstå att det bara är 3 dagar kvar tills Min STORA/lilla prins fyller 4 år de e sjukt va tiden går fort fattar de inte själv :) kan inte tänka att jag satt med magen för 4 år sen och jäste dom sista dagarna :)
 

denna mage hade jag då innan han föddes :)


Och detta e min stora snygging som fyller 4 år på fredag :)
jag älskar dig så otroligt mycket mitt lilla hjärta du e allt för mig
det finns inte ord att beskriva min Kärlek till dig du e de bästa som någonsin
hänt både mig och din pappa såklart :)

VI ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET PUSS OH KRAM LILLA GUBBEN











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0