marie e hemma!!!

Hej hej !!!

japp igår kom hon äntligen hem våran älskade marie
som jag längtat efter henne och att få rå om henne.
hon va hos sin pappa under julen och kom hem på
juldagen med alla och åt middag:) sen va hon hemma över natten och
sen åkte hon till sin morster i rimbo för att hälsa på sin kusin.
sen åkte hon därifrån direkt till sin pappa och va kvar där över nyår och allt
sen kom hon hem igår och de va kul:) vi ha saknat henne massor:)
men nu ska hon vara hemma med oss tills skolan börjar så vi kan mysa och
busa och hon kan vara med sina kompisar som har frågat efter henne :)
vi kanske skulle ha åkt till uppsala idag men de regnar massor ute och
då e de inge kul att gå i stan om man blir jätte blöt de e så typiskt att
de måste regna när jag ska göra massa saker.. men men vi får nog ta
det när fredrik kommer hem annars om han orkar då kan vi åka till ica maxi arlanda:) 
men vi får se annars får jag åka med henne till uppsala i morogn och hoppas på bättre 
väder. Nej nu ska jag göra frukost för nu e jag hungrig :)
                                     ha en bra dag allihopa kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0