Flyttat !!!

hej hej!!!

så äntligen nu har vi flyttat till en större lägenhet
så nu har ungarna egna rum och jag och min älskling
har fått ett eget sovrum de e så skönt att slippa ha det
så trångt överallt. och sen e alexander överlycklig över
sitt nya stora rum och i natt sov han i sitt rum ända till 4 i morse 
sen kom han med täcket och kudde i handen och kröp ner i våran säng 
men det är väldigt bra gjort är så stolt över våran stora prins:) 
sen ska vi bara få upp gardiner i alexanders rumoch i vårat vardagsrum 
annars e det inte så mycket kvar att göra så de är skönt massa små plock bara 
så idag ska vi inte göra så mycket mer än gardinerna då sen tycker jag att 
man kan ta resten senare vi har ändå ganska lång tid på oss:) 
de va de bilder på nya lägenheten kommer när jag har fått fram kameran 
och alla sladdar tills dess får ni vänta :) annars ska jag inte göra så mycket i dag 
jag lämnade alexander på dagis sen gick jag hem och mös med min snuttis:)
han e lite svår lämnad fortfarande och de är lite trist bara men jag hoppas
att de går över sen så jag slipper se att han e ledsen när jag lämnar honom.
men ha en bra dag allihopa kram på er:)  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0