länge sen:)

Hej hej!!!

ja nu va det längesen jag skrev det går ett tag mellan varven
just nu e det mycket att göra har jobbat massor och ska fortsätta jobba
mycket med start i morgon jobbar onsdag torsdag och fredag och sen
ska jag jobba hela nästa vecka också de ska bli kul att ha ett lite längre
vik ett tag sen får vi se vart jag ska jobba efter de. alexander ska vara
på dagis och marie på fritidsklubbben. annars har jag inte gjort så mycket
jag har träffat min kompis lena-maria och sen varit till affären och hämtat
alexander på dagis och sen hem och latat oss ett tag sen nu har jag varit
ut med hundarna och nu tittar jag på tv och sen bada och mysa i soffan
och sen sova för jag ska upp tidigt i morgon klockan ringer 05:30 för alexander
ska lämnas på dagis till kvart över 7 sen ska jag hinna ut till jobbet. 
och jobba till 14:00 sen hem och börja med maten. 
nej nu får ni ha en bra kväll allihopa hoppas att ni sover gott sen för de ska jag göra kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0