äntligen!!!!

Hej hej!!

ja äntligen har jag internet igen så jag har inte slutat blogga 
utan jag har bara väntat på min nya dator och sen har jag inte mått 
riktigt hundra heller har levt med huvudvärk i 2 veckors tid och nu har jag 
äntligen fått medecin så jag hoppas att jag ska börja må bättre snart.
så nu e jag igång igen och ska försöka blogga så mycket jag bara orkar jag lovar .
men bilderna får vänta lite måste få igång allt på datan och kameran igen så tyvärr
kommer de inga bilder ännu.Imorgon då e det dags igen att lämna alexander på dagis och 
sen bege sig till gamla lägenheten och göra klart det sista sen e det bara förrådet kvar men de löser vi i morgon nu ska jag snart gå och sova så ha en bra kväll allihopa kram kram på er alla kära läsare och vänner kram kram igen:) ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0