tack maria:)

hej hej !!!

ja nu har bloggen fått ett nytt ansikte!
ååå jag e så nöjd .. och allt e tack vare
en väldigt väldigt underbar vän. ett stort tack maria
jag e jätte nöjd med bloggen:) har längtat så mycket
till att göra något nytt till bloggen men jag e inte så bra på de
SÅ TACK TACK KÄRA MARIA:)

jaha jag dagarna går så snabbt tyckte nyss
att det va måndag och i dag e det fredag.
jag har varit hemma sen i tisdags med alexander
han har en kraftig förkylning sa doktorn han smittar
inte längre heller så de e jätte skönt men jag vill
jobba men det blir till att vänta med de för han måste bli 
frisk först. sen hade väl han en feber topp i natt eller i går
han vart väldigt varm och sen försvann de så nu e vi inne
så mycket som möjligt för att han ska bli av med förkylningen.
så idag ska vi mysa och sen ska vi bara ut med hunden och
plocka undan lite här hemma så vi kan fredagsmysa i kväll :)
ha en bra dag allihopa kramizzzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0