En mini semester

HEJ HEJ !!

I morgon bär de av mot rimbo och syrrans place
ska vara hos henne i 1vecka med ungarna och passa johan
eftersom att syrran och hennes sambo jobbar så har dom ingen annan
som kan passa johan så vi ska ha en jätte rolig vecka i rimbo:) 
ska givetvis umgås med syrran när hon slutar jobbet så ska jag försöka
att hinna med allt hemma hos dom så de inte ser ut som en svinstia när
hon kommer hem för då blir hon inte glad på mig:) men jag ska hinna de
kan inte vara så svårt sen ska vi ska träffa min kära vän Bonnie och hennes
barn och gå och leka i en lekpark och fika lite och ha trevligt de va ju ett tag
sen jag såg dom för sist vi va där så va hon höggravid med sonen hugo som nu
e 2 veckor och 2 dagar så nu e jag så nyfiken att jag knappt kan vänta längre.
men jag kommer givetvis sakna min kära älskling som ska vara hemma här
och jobba och slita och ta hand om hundarna som jag också kommer sakna
men ska bli kul att inte bara sitta hemma hela dagarna också och byta miljö lite me:)


Kommer ha så kul hos dig syrran:) Älskar dig :)


Vi måste ha lite ego på mig och syrran idag också vi hade så kul 
denna dag också hihihihi men vi har alltid roligt:)
nu e det bara att hoppas på att vädergudarna e med oss denna
helg och hela nästa vecka så man kan vara ute och leka me alexander :) 




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0