en bra dag !!!

hej hej !!!

idag har det varit en bra dag!!!
jag har varit ledig och haft min underbara son alexander hemma
vi gick upp straxt innan 7 i morse åt frukost med marie och sen
gick hon till skolan straxt efter 8
min kära mor ringde och tyckte att dom kunde hjälpa mig med min tvätt
idag då jag glömde tvätta igår jätte snällt:) de va bara packa
tvätten och se glad ut sen fick jag och alexander hjälpa till lite
nere i tvätten så vi tog hand om våran tvätt iaf. alexander hjälpte till så snällt:)
sen när de va klart så gick vi upp till oss och åt lunch och bytte alla gardiner i dag
så de vart jätte fint här hemma så nu e jag nöjd:) sen gick vi ut med dibbe så han fick en 
promenad och då kom min kära snuttis hem sen nu ska vi snart göra mat och sen e denna
dag slut känner jag för själv ska jag jobba i morgon klockan 8 till 16 så de e en lång dag i morgon... 
de va denna dag så nu vet ni lite av vad jag har gjort:)  ha en bra dag allihopa


sen skedde de en liten tråkig sak också idag!!!!!!!!!! 
min så kallade syster kom i dag och skulle göra något hos min bror 
och då såg vi henne så vi gick fram och sa hej och frågade bara 
vad hon skulle göra och då fräste hon åt mig och sa att jag inte skulle vara 
så nyfiken och inte lägga mig i!!! och så brukar hon aldrig låta eller göra 
mot mig så jag tog alexander och vände och gick in igen....
och vart ledsen och arg för de hon gjorde så nu e jag lite besviken på min syster 
tycker att de e jobbigt nog att jag inte kan släppa de......:( så jag hoppas att
nästa gång man ses eller så att hon kanske kan vara på bättre HUMÖR !!!!  
BARA FÖR ATT MAN HAR EN VÄN MED SIG BETYDER INTE ATT MAN KAN BETE SIG SÅ!!!!!!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0