vill ha snöööö!!!!

Hej hej !!!

japp jag vill ha massa snöööö nu tycker att det är
tråkigt att de inte kommit någon snö ännu. tycker
synd om barnen som inte kan åka pulka eller bygga
snögubbar eller ha snöbolls krig. idag har kylan iaf hållit i sig 
och sen har dom ju lovat snö i kväll och under natten hoppas hoppas :)
idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har städat och plockat undan
massa saker och sen ska jag häna upp mina små snöstjärnor igardinerna.
sen ska jag laga mat idag blir de fiskpinnar och panetter för den som vill ha:)
med potatis eller potatismos och sen grönsaker till givetvis:) sen hämtade jag
sonen på dagis och nu sitter vi här hemma och myser marie e på fritidsklubben
och gubben jobbar. och i morgon ska jag tvätta och et lär bli 3-4 säckar med
tvätt jag fattar inte att det kan bli så mycket tvätt?? okej att jag rev alla
sängkläder men jag tycket inte att de såg så mycket ut.

                                                   VAGGAN!

någon som vill ha en vagga i ljust trä och använd endast 1 gång
typ 1 timme inget mer det finns
lite små märken som knappt syns på den

PRIS: 300 kr 


 så här ser den ser ut :)

   




om ni e intresserade så kan ni antingen maila på :[email protected]
eller ringa och smsa på 0707227334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0