städ och tvätt dag

hej hej!!!

idag e det en sådan dag när man har massa måsten
har tvättat sen i morse med 3 tvättsäckar och nu har
jag bara mattorna som jag ska gå ner och hämta. 
sen ska jag städa klart här hemma men jag har bara golven kvar 
sen ska jag ut med hundarna sen kommer gubben hem vid 8-9 i kväll 
så tills dess finns de massa måsten som jag måste göra klart idag.
sen ska jag hinna laga maten också:) men allt har sin tid så jag tar
en sak i taget och sen kommer jag bli klar:) sen har jag ju förstås massa 
mys med min underbara son också:) eftersom att jag gjorde bort mig i måndags 
så fick inte sonen gå på dagis taskigt nog och i dag e det ju LUCIA också och de
e första gången han missar allt lucia firande men men bättre lucka nästa år
eller vad man nu säger  nej nu ska jag springa ner i tvätten och hämta mattorna 

                                               ha en bra eftermiddag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0