snart e det julafton:) :)

Hej hej !!!!

Idag har alexander varit på dagis också han e så duktig min stora kille.
så vi kom hem för ett tag sen och nu sitter han i soffan och myser till en
film och marie e hemma nu med en kompis och snart kommer nog min
snuttis hem också å sen e det bara till att göra mat och äta och sen fortsätta mysa.
i morgon e det dags att tvätta igen tyckte inte att det va så längesen jag
gjorde de bara i fredags:)och snart e det julafton och än är det mycket kvar att göra:)
nu i dagarna här ska vi handla dom sista julklapparna så de
blir klart :) börjar snart känna julstress eftersom att jag tror
att jag får pengar i mellandagarna vilket jag inte hoppas på:). 
men det löser sig nog de me. sen e jag bara såååå LYCKLIG just nu 
allt går som jag vill också fick reda på att vi ska flytta i februari så 
nu blir det lite små pyssel med lägenheten också typ ny tapet i maries rum och 
lite målning också sen ska nog allt vara i sin ordning och sen e det bara flyttstäden också 
vilken tur att man e van att städa och e utbildad för sånt jobb:) 
nu ska jag bjuda på lite mys bilder på våran gran och lite andra bilder.


inte så bra bild men de här e min nya frisyr iaf :) 


och detta e våran fina julgran iår vart inte riktigt nöjd men jag får nöja mig :)


här e en bild till på våran julgran :) 


min underbara stora kille alexander som ligger i soffan och myser en stund :)


här e min kille med ett gott skratt på läpparna :) 

ja det va allt jag hade att bjuda på just nu men jag kommer tillbaka snart igen
jag älskar snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö:)














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0