morgon pigga :)

hej hej !!!

japp det är sant här hemma e vi morgon pigga gänget
somnade sent men jag e pigg och har mycket energi
och jag ska väl pyssla lite mer i hemmet i dag. så snart
ska jag och sonen klä på mig och gå ut med hundarna.
i detta regn väder tycker inte om detta men men :)
sen längtar jag tills lillgumman kommer hem hon e
hos min syster och hennes mamma i rimbo i några
dagar sen åker hon direkt därifrån in till sin pappa
idag men jag får träffa henne på söndag iaf.
sen i morgon ska vi till tessan och lena för lena fyller 40 år i morgon.
så de ska bli kul att prata lite med dom de går ju ett tag mellan varven man gör de så 
det ska bli kul annars tror jag att dagen kommer att bli bra ska väl rensa lite och packa lite mer 
sen får jag inte packa mer för de blir tomt snabbt när man väl börjar packa ner allt i kartongerna:)
men ha en bra dag allihopa nu ska jag klä på oss och ut med hundarna höres senare för en uppdatering på min och sonens dag :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0