jobbig dag !!!

HEJ hej!!!

idag har jag och alexander varit inne i uppsala med
lena-maria och mirabelle hon gjorde mig sällskap så
jag kunde köpa en födelsedags pressent till min kära
mamma som fyller 59 år i morgon. och sen gick jag till 
Hm och köpte kläder år sonen för pressentkorten han
fick i julklapp han växer ju så fort så han fick 3 par nya byxor stl:110
sen fick han en pyjamas och strumpor och ett par vantar med blixten Mcqueen
på och sen gick vi i några affärer till. och bara tittade sen åkte vi hem för 
vi hade lite trötta och gnälliga barn. så när jag och alexander kom in så gick
vi med hundarna en sväng sen va det dags för lunch och sen somnade han på 
soffan en stund. sen kom snuttis hem och jag gick med lena-maria till affären
för hon ville inte gå själv och sen när jag kom hem va de bara till att laga mat
och sen kolla på tv och sen nu skulle man lägga sonen men nu sover han äntligen.
så nu ska jag lägga mig i badet och sen bara slappa i soffan och sen sova. 
men det jobbigaste idag va nog när jag fick veta att vi fått en soc anmälan
på oss angående marie och det fick lillstumpan reda på utav dom de va inge kul. 
och jag e så arg på den personen som gjort denna anmälan så jag vet inte vart jag
ska ta vägen. denna person behöver aldrig prata med mig igen eller ens finnas i
närheten av mig någonsin vill aldrig se denna person igen!!!!!!!!!!! och gör jag de så ska 
h*n/h*n  hålla sig långt ifrån för jag kommer inte vara snäll:(:(:( 

        
hade ingen annan bild på henne just nu men detta är min älakade mamma 
så ett STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I förskott kära mamma:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0