sega veckor

hej hej!!

ja n e det äntligen tillbaka till det normala
efter alla sjukdomar först vart alexander sjuk 
så jag va hemma en hel vecka med honom.
sen kände min kära man av halsen.
sen började jag känna av allt med feber ont i kroppen,
och snorig hostig och snorig. så jag hade inte heller så rolig vecka
sen i onsdags kom alexander hem från dagis med feber igen så han va hemma
torsdag och fredag. så nu äntligen har alla piggat på sig denna vecka
har jag till och med fått jobba denna vecka det är så skönt så jag jobbade igår och idag
och sen ska jag jobba i morgon också sen får vi se hur det blir på fredag
om jag e ledig eller jobbar:) sen älskar jag när solen tittar fram och det blir fina
dagar mer av dom dagarna vill vi ha för man blir på så bra humör.
annars har dagar och veckor flytit på som vanligt. nu ska jag gå ut på min balkong
och göra gubben sällskap en stund sen ska sonen sova så hejdå ha det bra kramizzzzar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0