min underbara påsk

Hej hej!!

ja ni påsken har varit helt fantastiskt rolig
hela familjen samlades hemma hos mina föräldrar
ungarna fick leka och cykla och spela fotboll
och sen fick dom massa påskägg.
sen fick vi massa underbar mat som mamma och pappa
hade lagat de va underbart det va köttbullar,prinskorv och potatisgratänger
sen fanns det sill ägg och massa annat för den som tyckte om de.
jag tänkte iaf bjuda på massa underbara bilder sen gårdagen. kram på er

   
Mitt fina påsk pynt som jag och alexander gjort tillsammans:)

     
min underbara syster och mina föräldrar med min älskade man
älskar er alla så otroligt mycket ni betyder allt även dom som
inte e med på bild just nu:)

   
johan och mange och min älskling sen har vi den lilla trötta alexander
som sov så skönt i vagnen ett tag så han orkade vara vaken på kvällen:)

     
min kära bror med alla sina underbara barn josefin,joakim och joel
älskar er alla:)

     
min kära man och hans hedeliga grimas sen min underbara syster
och min underbara stora kille alexander som ville cykla med kusinens
stora hjälm hihihihi:)

   
min son sen min systerdotter marie och min andra underbara syster lena:)
älskar er alla:)

   
min kära bror och hans fru marie och deras son hugo va också där
jätte kul att ses sen va våran snibben där på kvällen och hälsade
på han älskar att vara hos mina föräldrar han blir så bortskämd.

hoppas att alla ni också har haft lika roligt och underbart som jag
har haft ha det jätte bra nu allihopa kram kram på er.:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0