hos syrran:)

hej hej!!!


nu va det ett tag sen jag skrev igen!!!
det har inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat
och sen har min skruttis varit sjuk hela veckan så han har inte fått vara på dagis
stackars min lille skrutt:)
men nu e jag inne i uppsala hos min kära syster jag åkte till henne i går och ska vara
här tills i morgon efter att hon har slutat jobba:) sen ska vi åka hem till min älskling
som jag saknar så jätte mycket:) men han tyckte de va skönt att få vara själv ett par dagar
det kan han behöva:) annars ska jag inte göra så mycket bara ta det lugnt alexander
sov väldigt bra i natt så de e jätte skönt de iaf ... nu ska jag vara lite social med övriga i familjen 
ha en bra dag allihopa:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0