sänder en tanke till!!

hej hej

japp jag sänder en stor tanke med kärlek och ömhet
till min systerson som ligger på astrid lindgrens sjukhus
med ett hål i tunntarmen som han hade sönder i en cyckel
olycka igår...så i eftermiddags så fick dom reda på att han
e tvungen att göra en operation för att fixa hålet på tunntarmen..
tycker så synd om honom har har haft lite otur... nu när jag pratade med min syster 
så sov han fortfarande men han har varit vaken men e så trött att han somnade igen.. 
tänkte visa 2 kort jag fick av syrran på honom visserligen kanske man inte ser
så bra men lite kanske...

 
här har han nyss kommit upp på sitt rum efter att ha varit på röntgen



här vet jag inte riktigt men jag antar at det är straxt före hans operation
när han vilar eler så...

kusinen hälsar att han saknar dig och vill busa och spela fotboll med dig
vi älskar dig johan... kramizzar fia,fredrik,alexander,dibbe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0