när min bror fyllde 40!!

HEJ HEJ!!!

nu ska ni få se massa roliga bilder
sen min kära bror janne fyllde 40 år
det va asa kul att ta massa kort då för de hände massa tokiga saker....
kolla på bilderna så förstår ni vad jag menar...

   
gubben själv på 40 års dagen hihi sen har vi min son och
farbror åke som vi kallar honom se har vi alexanders 2 kusiner karin och johan

   
min snuttis och min kära mamma och syster på bild sen ha vi snuttis igen..

   
alla vi kvinnor på ena bilden.. snuttis min bror och min pappa på dom andra bilderna
när dom ska se lite roliga ut..

     
här e det dags att öppna alla pressenter som han fick .... och lilla johan e nyfiken hihi

     
mamma på närbild sen broder igen när han öppnar pressenterna...

   
min kära pappa och min kära syster lena .. och janne igen med en lite rolig pressent
som han fick av mamma de e en slips som det står LEDIG på med stora bokstäver hihihi

     
här är när min syster therese man kommer utklädd och har massa skoj grejjer med sig
det e en hockey klubba med massa saker på som han fick av dom ... men mange såg inte klok ut i sverige peruk och tröja och med en stor gastuta i handen... hahahaahahahah

     
här e lite mer roliga bilder på janne och mange literoliga när bilder... hahahahaha

     
lite blandade bilder på mamma janne mange.. och åke och anna-märta
det va en jätte trevlig kväll med god mat och massa roligt sen 
ha en bra kväll nu ska ja slappai soffan innan jag ska sova... 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0