min modell dag:)

hej hej!!!

i helgen har jag och min kära syster therese
varit modeller för en dag .. vi va på model house
i stockholm i går och hade hur kul somhelst.. verkligen ett minne för livet
tänkte bjuda på några av alla bilder jag har.. så ni får 
se hur kul vi hade och hur nöjd jag e med mina bilder...
så titta och ha kul med mina bilder


jag och min kära syster i en syskonbild jätte fin tycker jag!!!


fina jag i en ego bild jätte bra bild


en ego bild till jag e hur glad som helst....


en till fin ego när jag tittar ner i golvet 

men hoppas att ni njuter och kommenterar mina bilder 
skulle bli jätte glad för att se vad ni tycker








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0