långa dagar

HEJ HEJ!!!

Ja det har varit  långa dagar senaste tiden
i fredags va de massa förberedelser inför lördagen
när vi skulle på peppe&lottas bröllop så man hade lite att göra
för att hinna med allt men det gjorde jag också..
dom va så otroligt fina jag vart tårögd kan jag säga ..
för jag tänkte tillbaka på min bröllopsdag så man va väldigt rörd
festen och alla människor va helt underbara de va så kul ... och det va skönt att få
komma hemifrån också det e inte så oft faktist...
så idag har man inte gjort så mycket pga värmen och denna kvalmiga luft
så vi har varit ner och tagit ett kvällsdopp och nu håller vi på att lägga
lill killen som har lite svårt att somna så han klättrar ur sängen och springer ut
hoppas att han somnar snart...  tyvärr glömde vi kameran hemma så jag kan inte lägga ut
bilder på bröllopet men dom lägger säkert ut dom på fejan så man kan se de fins brudparet ..
ha en underbar kväll allihopa för de ska jag ha .. kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0