en stund för sig själv!!!

hej hej!!!

Idag e jag och snuttis själva hemmaför alexander e på dagis
från halv 9 till 13:30 så det e skönt att få en stund för sig själv
för det behövs från våran lilla vilding sen tycker han att det är skönt att
få vara på dagis också... idag ska jag inte göra så mycket det mesta e
redan gjort.. så idag ska jag göra detta!!

1:diska
2:dammsuga
3:bädda rent i sängarna
4:plocka ut saker i förrådet
5:kolla på sjunde himlen (kan inte vara utan de programet)
6:få ordning på alexanders dop saker (igen)
7:hämta alexander på dagis
8:ge alexander mellis
9.göra middag (sen e dagen slut)

nu ska jag uppdatera med massa bilder på en ny sida så hoppas att ni tittar in dom sen


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0