MORS DAG

HEJ HEJ

japp så har dagen kommit det är MORS DAG
och det är en solig och varm dag de en helt underbart
jag e jätte glad idag ... de e igentligen min första mors dag men jag
fick ju faktist barn på mors dag  förra året fr då var mors dag på en söndag och datumet den 25/5
de va då alexander föddes.. så de e så mysigt ....
idag ska vi över till min mamma och fika och gratta henne också
men först ska jag ner och köpa något fint till min kära älskade mamma 
 


sen vill Alexander TACKA så jätte mycket för allafina pressenter han fick och fått tidigare
så TACK TACK ALLIHOPA...  de va jättekul att ni kom. tony, marie,hugo,isabell,markus
sen kom ju också moster lena ochtvå av kusinerna och sen va mormor och morfar där
också sen kom moster therese och magnus och kusin johan också fast dom kom inte
ner utan vi mötte dom utanför när de va slut... för dom skulle till mamma och pappa en stund...
sen kommer de upp lite bilder på alexanders kalas lite senare idag när jag har tid...  
nu ska jag fortsätta här hemma kram på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0