lång uppdatering!!!

hej hej igen!!!

ja nu va det ett tag sen jag skrev..
de e nämligen så att vi har flyttat och
internet har varit nerlagt och sen pajade
datorn så vi fick lämna in den på lagning..
å de tog en stund så jag har inte kunnat
skriva på ett tag men nu e de skönt att kunna
sitta här igen å skriva dagens alla saker och
allt annat som har hänt här hemma...
det kommer komma en bild uppdatering på
alexander snart också..
idag har vi gjort massor här hemma vi har
rensat bort allt från alexanders rum så snart ska
han få sova själv i de rummet.. sen har jag jobbat hela veckan så nu
e man ledig fredag lördag och söndag me så de e jätte skönt 
efter en hård arbetsvecka... 

sen i morgon får vi främmande då kommer min brosa med familjen 
de ska bli kul att träffa dom eftersom att vi inte träffas så ofta så de ska
bli jätte kul jag tror att sist jag såg dom va på lille joels kalas sen har jag 
bara sett brosan på jobbet lite då och då ... alla deras barn e så stora och 
tiden går jätte fort nu med dom.. 

de e inte som enda de går fort me våran lilla kille blir 1 år den 25/5 nu så då e de 1 års kalas
de ska bli så kul å se vad han får av alla... han behöver ju rätt mycket nu eftersom att han 
börjar bli så stor så allt passar ju inte han längre...

annars har de inte hänt så mycket mer... än att jag har träffat en helt underbar tjej att vara med här 
på gården hon heter lollo hon ska ha bebbe snart de ska bi så kul att få umgås med henne och 
den lilla som kommer till världen snart ...
nej nu ska jag fixa lite till sen ska jag sätta upp bilder på bloggen men de fr vänta en stund tills han 
har somnat i kväll.. kram kram på er alla....


 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det ska jag göra :-)

Ja han är mammas stooora kille :-p

2009-05-10 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0