en lugn dag

hej hej!!

nu har de gått några dagar sen jag skrev
menjag har jobbat och nu e jag ledig så nu ska
jag passa på att lägga upp lite bilder nu 
för lille prinsen sover ett tag nu så man kan sitta i lugn 
och ro och välja bilder.... 
Idag har de intehänt så mycket vi har varit ute och promenixat lite
och sen har vi fixat i ordning här hemma och sen ska jag dammsuga 
och sen ska vi väl gå ut igen så alexander får springa av sig lite och
sen e det dags för middag... i kväll blir de fläskfile med potatis kroketter och sås 
de e mums mums de... nej dags för bilderna...

      
en ute dag på gården här gungar alexande med mamma&pappa på en gunghäst de tyckte han va kul.

     
här gungar alexander och mamma sen sitte han och leker på gräset och på nästa bild har vi mormor me också
vi sitter och myser i solen vid gula villan de e skönt...

     
Här e vi och hälsar på moster lenai uppsala nrä han hade fått nya skorna så man kan gå bättre sen hade moster lena ett roligt skåp med massa roliga saker i som han fick leka med hihi...


        
 
 här sitter alexander i morfars traktor och han tycker att det e jättespännande
han fick testa morfars hjälm också de va jätte kul.. 

nu nöjer jag mig så här på denna sida men de kommer mera senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0