en början på 1 års dagen

HEJ HEJ!!!

ja i dag har den börjat
alexader fyller 1 år i morgon och idag fick han sina första
födelsedagspressenter dom va från moster therese och
magnus och kusin johan jätte fina kläder och skor fick han
han fick en mys overall och en ny munkjacka och stövlar
och ett par adidas skor och en egen bad handduk de va
mycket saker på en gång men allt va jätte fint verkligen han e
riktigt bortskämd ibland.. tack tack så mycket för sakerna han fick av er
det kommer komma bilder på lite saker i morgon har inte riktigt ork att hålla på nu
de har varit mycket att fixa och hålla på med idag så jag e lite trött nu...

annars har vi inte gjort så mycket i dag mer än att försöka att
hinna med allt som ska göras...
jag längtar tills både i morgon och på lördag då de kommer folk å grattar
alexander han ska ha sitt riktiga kalas på lördag den 30/5 för att de e
mycket bättre att ha de på en helg med tanke på att folk jobbar
så allt mellan 13 å framåt får man komma hit till oss på lördag.
ne nu ska jag göra massa annat men kommer med en uppdatering i morgon..
och med bilder så klart på min stora 1 åring... kram på er alla



Kan man tänka sig att det har gått 1 år sen man tog denna bild
jag kan iaf inte tänka mig de för att tiden har gått så himla fort
de e jätte läskigt va allt ska gå fort...
.
man saknar faktist att vara gravid i bland när man ser bilderna från när
man väntade lille prutten detta va visserligen i mars men man hade en
bra kula redan då visserligen e de 2 månader kvar på detta kort..

men som sagt jag återkommer i morgon igen sov gott allihopa

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0