stressigt!!!

HEJHEJ!!!

Ja nu e de inte långt kvar förns vi flyttar jag längtar verkligen
men nu börjar man känna sig lite stressad för att man ska hinna
klart allt i tid å sen måste man hinna med att jobba också....
jag jobbar veckan ut fram till torsdagen sen e jag ledig igen i 7 dagar
för att hinna med allt som ska göras i den nya lägenheten ...
vi ska fixa till alexanders rum så han får de bra..sen ska övriga lägenheten
möbleras sen ska vi hämta en soffa som jag har köpt av min bror
den e jätte fin längtar verkligen till att få i ordning i lägenheten....
så ni kommer inte att få så mycket uppdaterat på ett tag till sen
de kommer nog att dröja ett tag .... men sen ska ni få ett bild kollage på
hur allt blev i den nya lägenheten... kram på er alla.....

jag kommer givetvis att sakna alla som jag har lärt känna här i rimbo
och givetvis min kära syster som bor här också kommer sakna dig ...
de vet du jag kommer sakna våra promenader å prat stunder..
å allt annat .. kommer sakna min kära vännina bonnie å alla andra också 

vi höres när jag kommit i ordning i nya lägenheten.... kram

 

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag kommer sakna dig me syrran ...d vet du att jag kommer göra . våra härliga promenader och våra roliga stunder när vi får skratt anfall och inte vet varken ut eller in ....och sen våra trevliga fika stunder . Jag saknar dig redan . puss kram älskar dig syrran . ////Smulan

2009-04-02 @ 09:38:01
Postat av: Smulan

Jag kommer sakna dig me syrran ...d vet du att jag kommer göra . våra härliga promenader och våra roliga stunder när vi får skratt anfall och inte vet varken ut eller in ....och sen våra trevliga fika stunder . Jag saknar dig redan . puss kram älskar dig syrran . ////Smulan

2009-04-02 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0