10 månader

HEJHEJ!!!

ja nu e han 10 månader
tiden går så fort att man knappt hinner med
han börjar gå mer och mer steg själv å han
har blivit snabb som en vessla också han
va på 10 månaders kontroll i torsdags å allt såg
bra ut han va 76cm å vägde 9330 sist vägde han 9340
så ja han har gått ner men de va fullt normalt eftersom att han e så
aktiv hela tiden så de va ingen fara sa hon på bvc iaf ..
å då får vi tro på de ... men han äter för 100 pers känns de som...


snart e de dags att flytta vi fick datumet framflyttat några dagar
så vi flyttar nu på onsdag istället så vi får några extra dagar att
fixa med lägenheten ....å packa ner de sista här hemma ...
anars händer de inte så mycket jag e lång ledig igen fram tills den 8/4 nu
så jag ska umgås med familjen å bara ta de lugnt.. jag hoppas att 
jag ska kunna smita i väg ett par timmar med alexander till öf innan vi flyttar också
så vi kan säga hejdå till alla... men men nu ska jag kolla på csi miami 
ha  en bra kväll kram kram på er...

kram fråm alexander också

 


Kommentarer
Postat av: Vesna

Vilken härlig blogg du har :)

Kram !!!!!!!!!

2009-03-30 @ 15:44:06
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Sooz

flyttar ni imorrn? :O

2009-03-31 @ 23:42:27
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0