på jobbet

hej hej !!

nu har man varit på jobbet ett bra tag
har varit här sen 06:20 och jag började
07:30 men man ska ju hinna äta frukost och
man ska hinna fixa håret å borsta tänder å så ....
nu sitter jag här på jobbet och har min andra rast
de vart inte så långt hopp mellan rasterna men
annars hade vi inte fått någon rast för det kommer mycket plan just nu
så man får vara glad ändå att man fick rast med tanke på
att alla plan kommer hem nu de e massa charter plan som kommer hem
så det kommer att vara fullt upp säkert ända tills man slutar i kväll 18:30
sen hoppas jag att jag hinner hem innan min gris försvinner hem till
stockholm igen kommer sakna den söta vovven e så kär i honom vill ha en sån vovve
han e en amstaff valp på 9 månader... jäääääte sööööt... hihihihi
nej nu e de jobba igen men ha en bra kväll och hoppas att ni haft en bra helg.... kram kram på er 


älskar min lille kille min skrutt e så underbar han e de bästa som hänt mig 
fast han e inte så här liten just nu han fyllde 1 år för inte så länge sen så han
e jätte stor kille nu.. på detta kort e han bara 3 månader 













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0