ensam!!

HEJ HEJ !!!

ja idag e de bara alexander och jag hemma
fredrik har fått ett extra jobb dom dagarna
jag e ledig och inte jobbar så när jag jobbar då e han hemma
och när jag e ledig då jobbar han de e roligt för han att få komma
hemifrån lite nu också de har inte blivit så mycket av de
sen den 23 januari nä jag började jobba så de känns lite ovant att vara hemma själv
idag har jag diskat varit till affären dammsugit halva lägenheten sen va
de dags för alexander att sova så nu har han sovit ungefär 2 timmar
men jag ska låta han sova så länge han kan eftersom att dom blir så trötta 
i denna sköna sommar värme som äntligen e här..
hoppas att min snuttis orkar gå och ta ett dopp senare när han har kommit
hem och ätit och tagit en ducsh tror jag att han vill först.. sen får vi se
annars lär vi väl vara hemma och ta en lugn dag .... men men jag ska väl ladda upp lite 
flera bilder på alexander nu så ni får lite mer färska bilder på honom .... men en uppdatering kommer
senare i kväll om jag orkar jag ska försöka att blogga varje dag denna vecka men
 men man vet aldrig vad man ska göra på dagarna...

det va kul att träffa en gamal klasskompis jeanette de va super
kul att träffa dig har saknat att umgås med dig och din syster men
hoppas att ni kommer att hälsa på mig och att jag kan komma till er 
kram på er nu ska jag ladda upp bilderna ....

 
      
en solig dag nere på centrum alexander e en liten linslus hihihihihihiihihihihihi

   
på nationaldagen med pappa i klädda fina sverige tröjor ... hihihi

 
min snuttis e litetokig i bland han försöker att vattna sin stora fina juckapalm
i värsta regnet som va för ett par veckor sen tillbaka och jag lyckades fota honom
nej nu ska jag nog försöak plocka lite mer innan lille skrutten vaknar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in =)

Trevlig blogg.

Ska vi adda varandra på bloglovin?



Kram Sassa!

2009-07-01 @ 16:55:02
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Fina bilder! ^^

Kram

2009-07-01 @ 20:14:10
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, visst har jag en fin blogg. :o) Jag gillar den också. Men jag kan inte ta åt mig äran för designen för den har jag vunnit. Inte gjort själv.

Jag är totalt värdelös på bloggdesign, även om jag nyligen skaffade mig en testblogg för att om möjligt försöka lära mig. Är grymt imponerad av dom som kan.



Hoppas ni har det fint ute i solen!

Kram

2009-07-02 @ 14:05:08
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Är det en liten gris du har i vagnen???

2009-09-26 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0