taco kväll

hej hej !!!

i går hade vi grannarna på besök och då käkade vi tacos med dom
och satt och gottade oss bara i massa glass chips och massa annat
gott det va jätte trevligt att sitta och prata och skratta lite med er i går tack tack
så mycket för 2 jätte trevliga kvällar....

och i kväll vart de en till kväll med tacos
sussi och jonny kommer hit och ska käka tacos
dom ville att vi skulle äta tillsammans så då sa dom att dom
skulle bjuda på tacos idag och så får de bli jag säger inte nej
till tacos för de e så himla gott... och sen ska dom ta med sig ior hem:(
kommer sakna den lilla grisen sen..

och i morgon e de bara till att kliva
upp och seglad ut för då börjar jag att jobba
jag börja 07:15 i morgon bitti till 14:30 sen e de hem efter de kommer säkert
att vara lite trött med de får man ta jag ha varit sjukskriven nu i 3 veckor för ryggen men
känns den mycket bättre och de ska bli skönt att få börja jobba igen ...
åter kommer senare ska i tvätten igen
sen e de disken och dammsugning innan gästerna kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0