ledig dag!!

hej hej !!

ja då har man jobbat klart för denna vecka då
förutom att jag har ett extra pass på söndag
för att de ligger schema lagt de e så typiskt för jag
e ledig fredag lördag söndag annars men icke då...
idag e ensam hemma med alexander och vovven
lite skönt att få va själv.. men  jag rätt rastlös ska
väl försöka att komma igång och städa sen när alexander sover
de blir lättast så annars blir han galen på mig om han inte får hjälpa till...
annars e jag så uttråkad eftersom att jag inte har någon att prata med
så de skulle vara kul att ha en vän som kom och fikade med mig eller
bara sitta och snacka lite de vore kul de va längesen jag hade en vän att prata med..
men dee ju så när man bor en bit i från..nu ska jag försöka roa mig lite med att
 förbereda lite till syrrans barn kommer till oss idag skulle tro att dom komme rätt snart
så vi höres senare när jag har städat klart .. hejdå så länge
MEN KOM GÄRNA MED FÖRSLAG PÅ NÅGOT MAN KAN GÖRA SÅ SKA JAG SE VAD JAG KAN GÖRA


 

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag saknar dig me syrran ...nån att prata me och nån att komma å fika hos ...d va längesen nu ....men jag d ska d bli ändring på ....vi måste lösa d . visssssst syrran .

älskar dig puss kram /////smulan

2009-07-19 @ 13:46:56
URL: http://smulisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Besök gärna vår nya tvillingblogg: www.nattievikkie.blogg.se

Vi skriver om allt möjligt, från hur det är att vara tvilling, vår historia

när vi var små tvillingar till vad vi gör och mycket mer!

Förresten passa på att stålla din fråga i vår blogg, vi kör en

frågestund som avslutas ikväll. har du någon fråga om tvillingar eller

bara någon vanlig fråga, ställ den gärna i vår frågestund!

Ha en underbar dag! Hoppas vi hörs i vår blogg :) kramar

2009-07-26 @ 11:53:22
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0