uppdrag granskning

hej igen

måste bara berätta!! tror som många med mig att programmet
som dom sände angående hundarna i spanien va ett hemskt program
hur kan man behandla hundra på de viset FY FAN säger jag bara
jag har själv en hund som jag älskar mest i hela världen han e så fin...
alltså de handlade om föreningen JulieRescue!
stackars hundar säger jag bara dom va så magra och så sjuka att man
va tvungna att avliva dom flesta och sen att inte något sköttes rätt de e ju sjukt
vad tror dom att dom håller på med!! min man tog hem en hund där i från för
några år sen tillbaka de va när inte vi va tillsammans iaf... men jag har sett bilder på 
henne hon e en jätte fin hund och man blir verkligen kär i henne när man ser henne 
de vart jag även om jag bara har sett henne på massa kort men ändå.... 
jag tycker att man ska vara rädd om sina djur man ska inte göra som hon iaf 
stänga in hundar i en bil i skuggar där deva 34 grader varmt iaf ... de ska man inte göra 
FY FAAAAAAAAANNN säger jag igen vart så ledsen&arg när jag tittade på programmet att man 
bara ville åka ner dit och slå i hjäl kärringen som har hand om föreningen.....
hoppas att alla hundar som kommit till sverige tas om hand väl och att dom e friska och 
kan leva ett gott liv...
sorry för detta gnäll inlägg men vart så arg när jag tittade på 
uppdrag granskning igår kväll så jag e tvungen att avreagera mig lite ...


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0