nytt år!!

hej hej!!!

Jaha då har de gått 2 dagar på de nya året
och vi har inte gjort så mycket vi har tagit de lugnt
å myst hemma bara..på nyårsafton gjorde vi inte så mycket
vi va tvugna att tvätta å greja så de vart en rätt lugn dag de me
vi satt hemma här och kollade på film på tv å sen kollade vi ut lite på fyverkerierna
men eftersom att vi har en skotträdd hund så e de inte så kul när de smäller i alla hörn
ute för han blir helt hysterisk så vi stod i fönstret hemma och skålade med saft i glasen
kanske inte så kul men vad ska man göraman e inte gjord av pengar så man kan festa loss.

och i dag har vi också varit i
norrtälje en stund vi gick och kollade lite i olika affärer å så
sen gjorde vi inte så mycket mer vi åkte hem. sen så gick 
vi och mötte min vännina bonnie så jag följde med henne hem
och pratade en stund. medans min älskling gick hem och tog de lugnt 
sen gick vi hem från bonnie och när vi kom hem så gjorde vi mat
och sen har jag tagit ett varmt bad för att tina upp min kropp den va 
lite frysen efter att ha varit ute så mycket i dag..
så nu ska jag bara ta de lugnt.för i morgon blir de mycket att göra 
för då kommer svärföräldrarna på besök så då måste vi städa lite å 
ta bort de värsta runt golvena så de ser fint ut. de ska bli kul att träffa dom 
de va ett tag sen nu. så dom kommande dagarna har jag inte så mycket för
mig ska fixa och trixa i alexanders rum så de blir klart nångång..
kollade ut för ett tag sen å såg att de snöade så in i bomben man såg knappt vägen
hihihihihihihihihihihihihihihihihihi

ja som sagt tiden går fort med våran lilleprutt
han e 7mån&8dagar kan knappt tro de själv
har varit ner å vägt honom lite själv å så här e resultaten..

födelsevikt:3345
bvc besök1:3260
bvc besök2:3505
bvc besök3:3825
bvc besök4:4165
bvc besök5:4865
bvc besök6:5090
bvc besök7:5410
bvc besök8:6200
bvc besök9:6485
bvc besök10:7120
bvc besök11:7585
bvc besök12:7825
bvc besök13:8590
bvc besök14:8890
bvc besök15:9000

ska bli kul att väga honom den 22/1 då ska vi ner och träffa bvc damen
och då blir min kära lille skruttis 8månader  heltotroligt snart fyller han 1 år
de känns konstigt.men jag återkommer med vikten den 22/1-09 på honom



Kommentarer
Postat av: Ella

hej båda! ja d e super jobbigt att inte få sova en hel natt. funkar d inte om du fia ligger nån annanstans å sover. soffan kanske. så får feken ta alexander en natt. så du får sova. så gör vi ibland. kram

2009-01-06 @ 11:48:09
URL: http://livetsomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0