när mamma vart 56!!

hej hej!!

jag glömde visst att skriva om när min kära mamma fyllde 56år
hon e en helt underbar person min kära mamma som alltid finns
där när man behöver henne och de gör även min kära pappa han
finns alltid där för en när man behöver honom också... ÄLSKAR ER BÅDA
min mamma vart 56 år den 28/12-08 då va jag hemma hos henne och fikade 
och åt god tårta som alltid de kommer man inte i från mamma gör alltid
god tårta... synd att inte min andra syster va kvar när vi kom dit för då
hade vi träffats allihopa de hade varit kul..
ska visa lite bilder jag tog när jag va där hemma hos dom...

 
Här e mina underbara föräldrar älskar er:)

   
Här e min ena kära syster med hennes sambo mange och hennes son johan som håller i
sin kusin Alexander så söta dom e tillsammans:)

  
här e min lilleprutt med sin moster therese och sin mormor
när vi va där och fikade han va lite törstig när vi va där också:)

ja de va i stort sätt allt från den dagen hemma hos mamma &pappa

annars lyder dagen som så att jag ska gå och små handla lite hem
sen ska jag se till att mattorna kommer på plats idag så vi blir klara
sen ska jag gå ut igen i de fina vädret har redan varit ute en stund
redan men de måste man ju när man har hund så man får vackert
ta på sig kläderna och gå ut... men de e ju så vacker väder så de inte e klokt
älskar när de e så här fint ute.... man blir på så glatt humör tycker jag:)
ha en bra dag så höres vi lite senare.. har som sagt lite at göra nu :)
hejdå på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0