lite blandat

hej hej !!!

ja nu var de ett par dagar sen som jag satt här och skrev
ska försöka bli bättre på att blogga och sätta upp lite mera bilder..
men iaf!! de har inte häns så mycket här hemma hos oss vi har
bara tagit de lugnt och försökt att bli friska...
min lille prutt e förkyld va till läkaren med honom i måndags 
och han har ett förkylnings virus i kroppen som kommer att bli bra snart...
men fram tills att han blir frisk kan man inte göra så mycket..
annars har vi fixat och donat här hemma i många dagar men de blev bra till slut
alexander har fått i ordning i sitt rum och vi har fått i ordning lite överallt nu
här i lägenheten..annars har jag fikat lite med bonnie i måndags och sen har
jag inte gjort så mycket... tänkte sätta upp bilderna nu så ni får se hur de ser ut 
nu hemma hos oss...

    
här e lite bilder på när vi äter frukost när alexander äter en manna frutti
de tycker han e gott ...

   
här e en liten bus stund med mormor när hon kom över en sväng och hälsade på 
sen e de bus tajm med pappa också en annan morgon me.. 

   
sen va de dags att terrorisera hunden lite när han ligger och sover å klira sig lite
då måste man hålla han vaken ett tag extra

   
här e ett par kompisar till oss de e deras hund sigge vi tog likte bilder på honom 
när vi va hund vakt åt honom han e ju såååå söt..

     
så här ser de ut i alexanders rum just nu han har de rätt fint där inne numen i soffan e de fortfarande
grejor kvar i som vi ska ställa undan..

de får va allt för denna stund jag ska gå ut nu å möta syrran som kommer med bussen snart...kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0