Let`s Dance

hej hej !!!

måste bara skriva av mig lite
faaann vad bra lets dance e vilka bra människor som e me
jag gilla magnus samuelsson och george scott och magdalena Graaf
sen fanns de flera men en jag inte gillade de va Kitty hon va inge bra
alls hon får gärna åka ut nästa vecka så att dom andra som va bättre
får en chans att visa vad dom kan å så ... för de e sådana som henne som
förstör för dom andra......


annars idag har jag inte gjort så mycket idag
har varit ute med syrran och sen har jag varit med bonnie en sväng
sen kom mamma och pappa hit i dag med lite saker och våra mattor
som mamma tvättat åt oss efter som att vi inte har någon stor grov tvättmaskin
i våran tvättstuga så gjorde hon de åt oss men den ena mattan va för stor
så hon kunde inte tvätta den så hon tvättade bara den ena av dom så de va
jätte snällt av henne...TACK TACK kära mamma....sen har jag och min
lilleprutt badat och plaskat i vattnet en stund idag sen vart de tv å sova för honom så han
somnade staxt efter halv 9 i kväll och jag hoppas att han sover länge i sitt rum i natt
de kanske jag inte har sagt men alexander sover i eget rum nu för tiden
vi e inne på 4 natten nu och ittills verkar de gå bra han e riktigt duktig min skruttis
får se hur länge han sover i morgonbitti bara jag slipper gå upp jätte tidigt så e jag nöjd
ni ska få lite bilder i morgon från hans fina rum och från övriga lägenheten de har
hänt en del i den på senaset tiden så de blir en lite förändring bara så vi hoppas att allt
blir klart snart men har varit lite lat men så e de ibland...
just nu gör vi inte så mycket nu sitter fredrik och spelar tv spel och jag ska sätta mig där
jag me och spela en stund sen e de sängen som gäller så att man får sova några timmar
iaf innan han vaknar.... så ha de så bra och hoppas att ni får en trevlig helg så höres vi i morgon
då de kommer massa bilder.....



                          Alexander&peppe den 26/12-08
                             han gillar verkligen pepp&lotta


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken fin bild på Peppe och Alexander!:-)

2009-01-13 @ 00:30:18
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0