i dagens kyla!!

hej hej !!!

Idag e de fjärde dagen vi håller på och städar och rensar våran lägenhet  
och i dag har vi gjort de mesta vi har möblerat om lite så vi får lite bättre
plats sen har vi har rensat och plockat ner massa saker i förådet som vi inte behöver..
och saker alexander ite behöver längre som te.x han mjuklift å sen hans babysitter den sitter
han aldrig i för han vill inte. för nu e de läragå stolen som gäller och sen e de mest golvet.
där han har sina leksaker..sen har vi gjort i ordning i hans rum också så nu har han
inget skötbord han ligger på utan nu e de golvet för han e alldeles för stor för de nu
å skötbordet e så smart att de gick att göra om till en liten bokhylla me så där har han
sina kläder å alla hans Dop saker de kommer bilder på de sen jag har inte hunnit tagit
kort i denna röra så jag gör de efteråt när vi e klara med allt så de e snyggt å städat
sen idag på eftermiddagen så vart vi bjudna på middag hemma hos syrran å hennes familj
de var trevligt god mat å trevligt sällskap vi fick hamburgare me bröd och pommes till
de var jätte gott e fortfarande mätt så man kan storkna ju.men jag lovar ni ska få se lite bilder
på allt vi har gjort här hemma sen... 

nu till en helt annan sak 
e så less i bland poå min söta son som inte vill sova på nätterna 
vad vi än gör så e de bara mamma som gäller så han sover i stort
sätt på mig fram till halv 5 -5 på morgonen sen kan jag lägga i från
mig honom å somna själv sen får jag väl sova 3-4 timmar så vaknar han igen  
så man e helt slut på dagarna så jag försöker hålla humöret och energin uppe
för att hålla ut så länge som möjligt..

nej nu ska jag kolla på tv nu e de drömkåken på tv den e så himla bra ..
godnatt på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0