Han tog sina första steg

hej hej!!

nu va de ett tag sen man skrev igen!!!
de har hänt mycket idag som de står i rubriken
kanske ni förstår..
Alexander tog sina första steg idag de e helt otroligt 
han e bara 7 ½ månad han blir 8månader den 25/1 så de e inte så långt kvar ..
de började me att jag&fredrik satt på golvet med honom 
i köket och sen ställde jag honom upp och skulle testa om han ville står själv 
för han e så hoppig av sig så de e de enda han vill just nu de e att stå och hoppa 
å då när han stod upp stadigt så tog 1 steg framåt mot fredrik...HURRA HURRA  
jag e så lycklig han e så stor och duktig min lilleprutt..  

   

                
             Dom här bilderna på oss med alexander e ny tagna i kväll
             innan vi skulle äta middag och alexander skulle äta välling och sova..     

Annars idag har vi inte gjort så mycket gick upp vid halv 9 i morse
pigg&glad.. sen har jag sprunngit upp och ner i tvättstugan hela dagen
ganska jobbigt men de måste göras... så nu hoppas jag att jag kan lägga
på mina mattor i morgon som jag skulle ha gjort för 1 vecka sen.. men iaf ...

och snart börjar man att jobba igen de ska bli kul men jag blev lite besviken på
en sak och de e att jag får inte komma tillbaka i mitt ordinarie skift utan i ett
skift som jag inte jobbat i så mycket i mina dagar... och där ingen knappt pratar med en heller
å de e jobbigt jag som längtat så mycket efter att få träffa alla igen på jobbet de e så tråkigt att
dom måste göra så här... men men de e bara till att bita i de sura äpplet och se glad ut
tror jag iaf .... jag har en fullspäckad vecka framför mig i morgon måste jag ut till
jobbet å fixa med papper å så få ett nytt schema som e för de andra skiftet....
och på tisdag då e de barn bidrag och då måste jag handla mat å så hem till oss och alexander
sen på onsdag eventuellt ska jag och Bonnie ner och bada med barnen i simhallen 
och sen på torsdag då e de ner till bvc för att väga och mäta alexander och sen på
 fredagen så ska jag och fredrik och alexander åka på en dags kryssning med syrran och hennes
grabb johan så de ska bli kul ... så hela veckan e fullspäckad som sagt.... men jag hoppas att jag 
hinner blogga lite under veckan iaf annars återkommer jag i helgen OK 
 ha en bra kväll och vecka ni som läser detta hejdå 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0