gröt med blåbär

HEJ HEJ!!!

ja äntligen e han ok igen han får behålla all
sin mat nu så i morse vart de Gröt till frukost för
Alexanders del så han fick gröt med blåbärs eftrerätt till
och de va smaskens kan jag tala om men han vart så 
söt så runt sin lilla mun så vi tog nårgra bilder på de 
så jag tänkte bjuda på lite söta frukost bilder...

 

 

Snart e de dags att åka och jobba och lämna grabbarna själva hemma 
lite tråkigt e de att jobba helg men de e bättre än inget jag har ju varit sjuk 
så jag ska försöka att jobba igen de så mycket som möjligt nu så att 
jag kommer igång men de e så kul att få vara tillbaka på jobbet nu och 
träffa alla underbara kollegor man har skaffat sig.... 
så ikväll ska jag jobba från 16:00-20:30 så dom får ett par timmar själva här hemma 
så jag ska åka 14.00 idag då går bussen.. och i morgon kväll ska jag
också jobba då blir de längre än vad de blir i kväll...
i morgon blir de 10:30-22:30 så de e tidig uppgång i morgon .....
sen e jag ledig måndag och tisdag och då ska vi passa på och kolla på 
våran nya lägenhet å se sen hoppas vi på att få flytta så fort som möjligt... 
å att allt går vägen med saker å ting.... så vi ska flytta tillbaka till knivsta
igen å de kommer kännas mycket bättre för att vi tycker att de känns
mera som hemma för oss båda.... men de e ska gå vägen får hoppas att
vi får flytta in sista helgen i mars om de blir så... nej nu måste jag göra mig klar
ska åka snart.... kram på er ha en bra helg....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0