framsteg

HEJ HEJ!!

Dagen började med att jag och alexander vaknade 07:45
så då gick vi upp å åt frukost de va mysigt han åt manna frutti
å jag drack en kopp tea och åt 2 mackor.. sen var de full frulle
hela morgonen fredrik kom upp vid 9 å sen halv 10 gav vi oss i väg
till BVC med alexander han hade sin 8månaders kontroll idag
han e så duktig min lille prutt han har växt mycket och ökat i vikt
som han ska så allt sånt va ok.. sen kollade hon lite vad han kunde
om han kunde krypa,sitta,flytta saker mellan händerna,å allt möjligt gjorde dom
å han bara satt och skrattade och jollrade som vanligt...
nu har han fått en tand till som vi upptäckte idag jätte kul han e
så söt när han skrattar så han små tänder syns...
de går så fort med min lilleprutt.. han va 72cm lång också..


Födelsevikt:3345
bvc besök1:3260
bvc besök2:3505
bvc besök3:3825
bvc besök4:4165
bvc besök5:4865
bvc besök6:5090
bvc besök7:5410
bvc besök8:6200
bvc besök9:6485
bvc besök10:7120
bvc besök11:7585
bvc besök12:7825
bvc besök13:8590
bvc besök14:8890
bvc besök15:9000
bvc besök16:9290


annars idag har vi varit i norrtälje å haft fullt upp med papper som
ska lämnar in överallt som tex försäkringskassanå andra ställen
sen gick vi å kollade i massa affärer å lite sånt å fördrev tiden lite
så vi va inte hemma förns vid17-tiden idag å då va de vända i dörren
å gå ut med våran söta vovve som varit själv hela dagen han hade
saknat oss väldigt mycket... å sen ringde min kära kompis Emelie
å sa att våra bilder från bröllopet&dopet hade kommit som hon framkallat...
så mina föräldrar ska hämta dom hos min storasyster lena i uppsala på
lördag å så får vi dom på söndag när dom kommer över en sväng de ska blir
kul att dom kommer.. man träffas ju inte så ofta så de e alltid kul när dom kommer
över å fikar.. å s får dom se alexander å hans nya framsteg han gör varje dag...
sen har jag inte gjort så mycket mer idag ätit köttbullar,makaroner och brunsås
de e gott de...


sorry att de blir ett långt inlägg men jag orkar inte
göra flera så jag gör så här i stället...

jo i måndags då va jag&alexander ut till mitt jobb på arlanda
å hälsade på mina kära arbetskollegor
dom skulle ha sitt apt möte då så jag va me på de
sen i slutet av mötet hade dom samlat ihop pengar å köpt pressenter
till mig&fredrik &alexander dom e så himla gulliga allihopa...
jag och fredrik fick en jätte fin skål&2 st ljus lycktor från steningeslott
jätte fina grejer verkligen kan tänka mig att dom inte e så billiga direkt heller..
Alexander fick en tränings overalll av dom den va jätte fin den me...
så de va en kul dag att vara där ute och hälsa på... hade jätte trevligt..
hoppas att vi ses flera gånger än på söndag bara för jag kommer verkligen
att sakna mina kollegor i C-skiftet som jag jobbat me i 4 år snart..
å så måste jag byta skift för att de andra skiftet har förlite folk sen
de vart ett litet krisläge på jobbet så dom va tvugna att sparka alla vikarier å timmisar
å så fick dom lov att flytta runt lite folk så de blir jämt i skiftena men de e lugnt de
e bara jobba på som vanligt iaf ... nej nog om detta jag ska visa upp pressenterna vi fick
så här kommer de lite kort också....

   
 
här e skålen å ljuslycktorna vi fick TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLIHOPA

de får avsluta dagens inlägg ha de bra allihopa så bloggar jag en annandag igen
har lite att göra dagarna som kommer....hejdå


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heeej!!

hoppas allt är bra.

Mäklaren sak ringa idag så jag hoppas vi ska skriva papper snart.

Kram

2009-01-22 @ 08:35:16
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0