äntligen!!

hej hej !!!

Ja idag så vaknade vi kvart över 8 i morse och då gick vi upp.
sen var de full rulle på lilleprutt han käkade gröt till frukost.
sen tog vi de lugnt en liten stund framför tv:n sen ringde syrran
och frågade om jag ville följa med henne in till norrtälje och köpa
födelsedagspressent till våran andra stora syster lena som fyllde år den 30/12-08
passade på att köpa nya saker åt alexander för pressentkortet han fick i julklapp
de kommer lite bilder på de sen också vad jag har köpt åt honom.
så när vi va klara då var de bara till att åka hem från norrtälje och direkt hem till tvätten
sen har jag hållt på här hemma med min kära syster som hjälp går de fortare..  
hämtade sista tvätten nu för 10 min sen. Så då tycket jag att jag förtjänade ett varmt
BAD men de gick ju inte de e skit i ledningarna så vattnet blir alldeles brunt å äckligt
så de fick bli en snabbtvättning i handfatet äckligt värre men hoppas at de ordnat sig tills i morgon.
Alexander somnade starxt före halv 9 å de e skönt. bara hoppas på att han sover hela 
natten i natt me. idag hade jag ju tänkt att jag skulle ha varit nere på öppnaförskolan som
öppnade efter jullovet nu de hade varit kul men jag tro inte att vi kommer komma dit förens
nästa vecka med tanke på att alexander hostar och snorar och jag hostar och snorar me så
man e inte så pigg direkt heller. lite tråkigt faktist för man vill ju så gärna gå dit men han e så trött
slö och gnällig så han får lov att bli bättre snart men han blir väl inte de förens han har fått upp tänderna
som e på G upp men som e lite envisa med honom... annars har vi inte gjort så mycket mer idag 
just nu sitter fredrik och spelar tv-spel och jag sitter här och bloggar och ska snart också spela lite
har ju inte direkt den tiden annars mer än när han sover.. så de ska bli kul att få spela lite 
så i morgon då blir de dammsuga av och skura de sista sen e allt klart igen å de ska bli SKÖNT!!!
nej nu ska jag vara social med min man ha en bra kväll å god natt å sov gott allihopa.........................


 
                             Min kära lillepruttis som blir 8 månader snart       

en sak till glömmde jag ett STORT TACK FÖR HJÄLPEN I DAG SYRRAN
                  å de gör inget att du hade sönder glaset olyckor händer alla


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Oj...gud va tiden går fort! :)

2009-01-08 @ 10:39:40
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0