sjuka

hej hej!!

Nu va de ett tag sen jag skrev
menj jag har haft mycket att göra
här hemma alexander&jag va med min storasyster
och hennes grabb johan i fredags på en dags kryssning till
mariehamn de va jätte kul... men alexander mådde
inte så bra på båten för vad han än åt så kräktes han..
de va inte så kul men vi trodde bara att han va sjösjuk
men inte de heller utan nu har han kräkts konstant
sen i fredags han får inte behålla någonting mer än
vatten och saft så vi ger honom mat i små små mängder
nu och får se om han får behålla något hittills idag har
han fått behålla allt å de e ju iaf posetivt..  så idag var vi ner
till husläkaren här i rimbo och han kollade på alexander och
tyckte inte att de va några större fel på honom de e ju så dom flesta
har sagt när vi har ringt till vårdguiden också... men men får se om
han börjar bli bättre eller så men idag vägde vi honom också han hade gått ner 400g.. 
Sen har jag lyckats gått och blivit förkyld har en hosta som inte e utav
denna värld och snorig och allmänt trött de va ju inge bra för jag
började ju som sagt att jobba i går och istället låg jag hemma och va
sjuk de e inge bra de heller... de e så typiskt.... men jag ska iaf jobba
ihelgen oavsett om jag e såhär eller inte....sen ringde min nya arbetsledare
till mig igår och ville ändra mina tider i helgen så på lördag då börjar jag jobba
16:00-20-30 sen på söndagen fick jag ett långt pass då börjar jag 10:30-22:30
de e lite längre än vad jag skulle ha jobbat till men vad gör man inte för lite pengar.... 
tänkte visa lite bilder från i fredags när vi va på båten...

   
moster therese&alexander väntar på att få kliva på båten med kusin johan


   
moster therese&kusin johan med alexander..
sen e de mamma&kusin johan och alexander
    
alexander i bollhavet på båten.. och sen måste man ju testa en cykel också
   
alexander och mamma i cafeterian sen måste man ju vila så man orkar leka lite till sen
     
hår e lite bilder på lekrummet och på moster therese och alexander när han leker med cykeln..
de tyckte han va jätte kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0