pyjamaser

HEJ HEJ!!!

nu va det ett tag sen igen jag skrev..
men jag har haft mycket att göra överallt
jag har  jobbat jätte mycket å slitit men jag
har ändå fått mycket gjort här hemma också
vi håller ju på att packa ner våra saker i våran lägenhet
för att vi ska flytta tillbaka till knivsta igen.. de ska ju bli kul..
nej nu ska jag komma till rubrikens mening med inlägget...
jo de e såhär jag och mina 2 älsklingar har varit i norrtälje i dag och
gått runt å tittat lite sen tyckte vi att våran lilla skruttis skulle få lite större
pyjamaser så vi gick in på H&M å tittade lite vi hittade 2 st pyjamaser
den ena e en stålmannen pyjamas å en mysig nalle puh pyjamas jätte
fina kläder här kommer bilder på den ena pyjamasen så får vi ta kort på
den andra i morgon vi ville bara testa den ena ännu.... 

   
här e alexander med sin fina nya stålis pyjamas visst e han sööööt

ja dagarna går jätte fort jag jobbade i helgen de va jobbigt jag var så
himla trött men nu får jag vila lite i 2 dagar jag e ledig måndag och tisdag
sen ska jag jobba onsdag,torsdag & fredag denna vecka....
sen e jag ledig igen... denna vecka ska vi ner å väga och mäta alexander
eftersom att han blir 9månader på onsdag så ska han och fredrik gå ner på torsdag på
öppna mottagningen.. e så nyfiken på vad han väger å hur lång han e ....
annars e dagarna dom samma nu förtiden hinner inte med så mycket mer än att
jobba komma hem fortsätta hemma å packa å så sen e man helt slut när
kvällen kommer....
Ja juste vi va ju till mormor och morfar förra veckan å skrev kontraktet på nya lägenheten
å så fick dom skämma bort alexander lite så de tyckte dom om..
alexander fick en ny mössa,en egen liten plånbok& en ny leksaks båt som han
kan ha i badet när han badar.. tack så mycket mormor&morfar för alla saker...
de kommer bilder på dom sakerna som han fick av dom sen har inte hunnit tagit kort på
dom ännu..... nu ska jag dricka en kopp tea sen ska jag kolla på csi miami... sen ska jag sova kram på er




Kommentarer
Postat av: Sooz

tack så mkt!! :D jaa d ska bli så roligt o träffa er!! :P hm.. jadu? :O presentkort på saker te hemmet.. menthol cigg,comviq kompis,hm.. presentkort på tatuering.. hehe ni kommer på nått :D använda fantasin,o inge snusk nu Feken ;)

2009-02-26 @ 23:42:02
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Smulan

Ja mosters lilla skrutt är så sööööööt i sin nya stålis pyjamas .....mosters lilla glad skit d e du d . tack för sist du va hos mig d va roligt att få ta hand om dig och gosa lite ....moster måste passa på nu för sen blir d lån gt mellan varven innan vi ses lille skrutt . puss puss på dig moster älskar dig alexander . hälsa mamma och pappa ./////kram moster smulan

2009-03-05 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0