helgen!!

HEJ HEJ!!

Ja då e helgen snart slut å vi återgår
till vardagen å arbetsveckan...
i helgen har vi inte gjort så mycket vi har varit hos mina föräldrar
å på fredags eftermiddagen åkte vi på barn kalas hemma hos min
borsa för deras lilla kille joel fyllde 1år hurra hurra. han har blivit
så himla stor kille som bara springer runt hemma och busar
vi va där iaf och fikade å hade trevligt så små kusinerna fick
leka med varandra lite.. sen åkte vi hem därifrån å gjorde middag
vi åt raggmunkar med bacon och lingonsylt de va smaskens...
Sen i lördags va vi till min andra brosa och hans familj på barnkalas där också
lille Hugo fyllde 2 år de va kul de me man träffade lite vänner och släktingar
de va jätte kul... hugo fick massa pressenter å inga små utan dom va jätte stora..
tänkte passa på och TACK så mycket för att alexander fick hugos lära gå bil..
de va jätte snällt alexander gillar den jätte mycket.... tänkte visa lite bilder
från hugos kalas och på joels kalas ..

   
hemma hos min brosa och hans familj här fick alexander prova joels
lära gå bil den hade många roliga finesser å massa roliga ljud för sig den
där bilen..
   
sitter och fika i vardagsrummet och födelsedagsbarnet sitter å äter mat
   
här sitter joel med mamma och pappa.sen e de busen själv och sen e de bus brosorna
joel och joakim på bild också..
     
här e min fina brors son joel som fyllde 1ÅR den 6/2-09 HURRA HURRA.
de va alla bilder från joels födelsedag..

Nu tänkte jag visa korten från HUGOS födelsedagskalas

     
här börjar hugo med pressent öppningen de e så spännande såååå...

    
här öppnar han mera pressenter roligt roligt....

     

   

   
ja som sagt han fick massa pressenter och här e några stora fina pressenter han fick
en stor radio styrd grävmaskin,en verktygslåda som man kan göra om som ett bord
och duplo lego,å modell lera. en stor mysig gosedjurs hundå massa böcker å så
de va en del av sakerna han fick

annars har helgen varit lugn..
ska jobba i morgon å sen e de hem å fortsätta
packa lite saker eftersom att vi eventuellt ska få flytta nu hoppas hoppas
men jag ska inte säga för mycket nu men vi hoppas på de iaf så isf flyttar vi
sista helgen i mars... kram på er
ska kolla på beck i kväll å sen ska jag sova ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0