GRATTIS

ville bara säga grattis till mina syskon barn

Johan som fyller 9 år idag helt otroligt vad tiden går fort

sen har vi min andra syster dotter karin som fyller 15 år idag

helt otroligt vad tiden gick fort med dig också...

allt bara därför ska ni få vara med på bild idag HIHIHIHI


Detta fotto togs på johan hemma hos oss när han sov här  
gulligt vaaaaaa!!!!!!(SNARK MANNEN)



här e min syster dotter Karin som blir 15 år visst e hon sööööööt där håller hon i
sin nyfödda kusin alexander (visst e de skönt att slippa bli kallad för fjortis nu hihihi)

ett stort GRATTIS TILL ER BÅDA  hoppas att ni båda får en bra dag med mycket pressenter

Uppdaterar senare i kväll med lite bilder från johans kalas.... kram på er

                                                    HAPPY VALENTINES DAY EVERYONE

                                                                      





Kommentarer
Postat av: Sooz

grattis grattis!! :D

hoppas att er alla hjärtans dag va underbar!! =) får ta o synas snart :P

2009-02-15 @ 00:44:48
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst jag e tjock på den där bilden

2009-03-24 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0