gift och lycklig

HEJ!!!

Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag!!
men det har varit lite mycket att göra och pysslat med inför det som
e det viktigaste i livet nämligen vårat bröllop.
vi gifte oss i rimbo kyrka den 30/8-08 den lyckligaste dagen i våra liv 
samtidigt döpte vi Alexander också så först bröllopet och sen dopet.
det var en helt underbar dag med mycket släkt och goda vänner 
Tack så mycket för allt mamma och pappa älskar er♥
vi fick en Natt på hotell svava i uppsala helt underbart vi fick massa fotoramar 
och fotoalbum och två champange glas bara för oss 2. 
Det kommer komma massa bilder sen på den stora dagen och på dopet också 
så att ni får se.

Annars har det inte hänt så mcyket den senaste tiden 
haft så mycket att göra så man knappt hinner med sig själv
på dagarna men jag lovar att bli bättre på att blogga 
så ni får veta vad de e som händer i min värld nu 
som gift kvinna och mamma.bloggar mer sen när jag får lite mer billder på
dopet och bröllopet.Här e en liten försmak på bildena som kommer upp snart.


    


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh grattis gumman!! Gifte ni er i kyrkan samtidigt som dopet? Blev det dyrt? Är lite sugen jag me:-p

Stor kram!!!

2008-09-01 @ 21:47:58
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

STORT GRATTIS till er båda! :)

Va fina ni va! :):)

KRAMAR från Sandra, Joni och lilla Sebban.

2008-09-01 @ 21:51:44
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Sooz

Grattis äänu en gång :D tack för allt i lördags :D d va så vackert o bara åååhh :D skicka gärna bilder från i lördags :D nyfiken kraaaam

2008-09-02 @ 23:33:28
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Smulan

Hej hej ... kära lillasyster ....TACK än en gång för en oförglömligt vacker dag tillsammans med er och alla vänner och släktingar ...härligt när alla e samlade och det va såååå VACKERT i kyrkan jag kunde inte hålla tårana tillbaks när pappa ledde in dig i kyrkan du va helt fantastiskt vacker . Grattis ännu en gång och tack för att jag och mange fick vara gudmor och gudfar till eran lilla skrutt ALEXANDER han e sååå sööööt liten gos boll .

Många kramar Smulisen

2008-09-20 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0