vårat vita landskap

HEJ HEJ!!!!

Faaaan vad mysigt det är när de snöar
älskar vintern de bästa som finns när
snön ligger kvar och de inte blir snö blask
men de kommer de väl att bli bara för att man
har längtat så efter att se snö!!
de e riktigt mysigt att de snöar och då får
man alltid en mysig känsla av att julen närmar sig:)

    

Idag har jag namsdag för jag heter cecilia :) vilket jag tycker e

ett väldigt fint mellan namn hoppas att de e fler än jag som

gillar de namnet för de e ett väldigt fint namn:)


så grattis till alla som har namnsdag med mig idag:):)  



idag blir de en sväng ut i de fina vädret och busa lite med dibbe
i snön ska bli jätte kul längtar tills man kan sätta Alexander i en
pulka och dra honom i den:) men de får vänta ett tag...
tänkte ta lite flera bilder sen när vi e ute så kommer de upp lite
flera bilder på vårat fina landskap
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0