en kylig dag !!

HEJ HEJ!!

ja idag har man verkligen varit ute i kylan
hela dagen..Vi va i norrtälje idag och köpte blöjor
och en dop pressent tills i helgen när en kompis till
oss döper sin lilla dotter..
annars har dagen rullat på som vanligt vi har små pysslat
och tagit de lugnt nu sen vi kom hem ska ställa mig och diska sen och dammsuga.
Nu när Alexander kryper runt på golvet så måste man ju dammsuga
så att han inte får in massa hund hår och en massa hår i från mig i munnen
för jag hårar som en tok och får ingen ordning på mitt hår alls känns de som...
snart blir Alexander 6månader tiden går så fort att man knappt hinner med tycker inte att det
var länge sen han föddes och nu blir han 6 månader...  men men snart e han 1år också shit!!!!

                                           



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det kommer för er också gumman.

Jag fick ju missfall förra julen så jag vet hur det känns.Det kanske var för tidigt för kroppen.

Kram på dig!!

2008-11-21 @ 07:15:55
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0