blandat!!

HEJ HEJ IGEN!!!


ja de var ju ett tag sen jag skrev
ni har fått lite foton att titta på iaf och
nu kommer de en uppdatering på saker
och ting som har hänt några e tråkiga och
några saker e posetiva coh väldigt bra saker...

först e de en liten tråkig sak som har hänt och de va att jag fick missfall
natten mellan den 5-6/11-08 och har haft massa besvär efter de allt ville inte
komma ut från livmodern så jag åkte ut och in på undersökningar på danderyds
gyn akut ett tag ända tills i fredags för då va allt borta från livmodern så jag slapp skrapa
så nu ska vi inte skaffa flera barn på att tag nu e vi överens om att vi ska vänta 1-2 år
tills nästa bebbe får komma... vi har varit väldigt nere och ledsna ett tag för när vi
väl fick reda på att vi skulle få en till så vart vi jätte glada men man ska ju inte ta ut
segern i förskott som man säger. 

Sen har de inte hänt så värst mycket annat än att de har
varit lite födelsedagar och sånt nu i november b.la så har min systerson fyllt 16 år 
vi har även firat fars dag den e ju viktig den också vi hade en mysig sådan också 
Alexander gav sin pappa en ny skorta med en svart slips med olika saker till 
sen fick han kaffe och chokladbollar på sängen när han vaknade på morgonen 
å sen på eftermiddagen fick han tårta också.
sen som ni kanske har sett så har jag också fyllt år jag fyllde 23 år i söndags de
va en jätte bra dag fick jätte fina pressenter och tårtan lyckades jag med också så allt 
vart perfekt den dagen också...

sen i lördags så hade vi stor besök fredriks borsa med familj va 
hos oss på middag dom hasr 3 jätte fina barn 2 tjejer och 1 kille som bara e 3 månader 
vi hade iaf en helt underbar kväll med dom alla gillade maten och vi hade trevliga konversationer
med varandra och allt vart även denna gång perfekt igen ett stort tack för kläderna
och blommorna vi fick av er när ni va här:) tyvärr kan vi inte visa några bilder för att vi inte
tog några bilder den kvällen sorgligt nog men de kommer flera gånger...
nu tänkte jag bara sätta in lite flera bilder på alexander å lite andra bilder!!!


 
På dop dagen 30/8-08

       
 i badet med pappa och leker och plaskar för fullt

 
lite olika bilder på alexander de kommer flera
men vi har inte hunnit med att lägga in alla ännu

nu kommer de lite andra bilder från bröllopet igen!!!

       
Nicole&stefanie och niklas..
 
       

     
 dags att skära tårtan och provsmaka den och den va jättte god

  
sen var de dags för pressent öppning och tack så mycket för alla jätte fina pressenter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0