bild uppdatering

HEJ HEJ!!!

Nu tänkter jag ta mig lite i kragen och passa på att
sätta upp lite bilder från bröllopet och dopet så ni får se lite flera bilder
sen  kommer jag sätta upp ett till bild kollage med lite bilder på Alexander
tiden går ju fort som sagt och han växer och frodas hela tiden...

   
bilen vi fick åka i till och från kyrkan och lite bilder på väg till kyrkan sussi tog lite bilder:)

        
i väntan på att bruden ska komma in i kyrkan!! här kommer jag och min pappa!
   
inne i kyrkan och väl framme hos prästen sen vart de kyssen innan vi lämnade kyrkan
    
lite mer bilder från kyssen och när vi e på väg ut ur kyrkan efter allt e klart
  
             
På väg ut från kyrkan och några bilder utan för kyrkan som man och hustru:)

   
på väg från kyrkan i den fina bilen och min kära man fick en jack daniels av dom som körde oss
alltså (sussi&jonny) helt underbara människor.

      
utanför lokalen där vi hade festen efter bröllopet och dopet
 
      
sussin och jonny och mina två bröder janne och tony utanför lokalen och sen inne i lokalen.

får fortsätta på nästa inlägg med lite bilder det får inte plats mera nu ortsätter snart igen.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Va fina ni var :-)

Man blir lite sugen på att gifta sig ;-)

Kram

2008-11-20 @ 20:15:21
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Sooz

grattis ännu en gån!! ni va Så vackra!! hoppas att ni gillade bilen ;:) kram

2008-11-21 @ 02:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0